desperate black?

Då var midsommardagen över.

Kvällen har spenderats med Jenny, Elin, Jossan & Jimmy ett tag. Vi har letat skor & kollat på film. Nu ska jag köra hem Elin&Jenny som är kvar sen ska jag sova. Imorgon ska jag följa med mamma till Örebro på förmiddagen sen får jag se vad som händer senare. Ska nog läsa lite. Har jag börjat blivit en bokmänniska? Kanske det, det var jag för några år sedan. Det kanske kommer tillbaka nu.

Jenny säger att jag ska skriva att jag älskar henne & black team.
Låter jag desperat om jag gör det?
Jaja nu står det iallafall, så hoppas hon blir nöjd nu.

Orkar inte skriva mer nu, ska köra ut de svarta nu.

Godnatt på er.
// Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0