dress

Då var första arbetsveckan avklarad!

Annars har jag bara umgåts med familjen idag, handlat, myst osv. Fick även hem min klänning idag från Nelly & den passade :-) Så får se om jag tar den imorgon eller min blommiga klänning :) Beställde föresten en till klänning från Nelly igår också som hade kommit in i min storlek. Men den kommer nog inte förens i början av nästa vecka. Hoppas den passar också :-)

Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok jag fick låna av Malin.
Fjorton år till salu heter den.

Orkar inte skriva mer just nu.
Imorgon är det midsommar.
& som vanligt är inte vädret på våran sida.
Men det är bara att bita ihop & hoppas att det inte regnar.
För regnet förstör allting enligt mig.

Trevlig midsommar :-)
/ julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0