försovning, bra jobbat?

Hej på er!

Har jobbat & slitiv även idag, men bara imorgon kvar sen är det lång helg, ska bli skönt det. Annars har jag hälsar på hos mormor&morfar idag, slappat & promenarat. Avslutade kvällen med kvällsmat hos familjen Nord med en halvsovande Elin, trevlig tjej ;-) Fast jag förstår henne, för det är jobbigt att jobba hela dagarna långa. Man måste gå upp vääldigt tidigt. Men duktiga Julia har ju försovit sig tre dagar av tre. Det är ju riktigt bra jobbat! Imorgon ska jag vara där i tid det lovar jag mig själv nu.

Då måste jag sova nu.
Godnatt.

/ Julia ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

ja okej, blir säkert as snnyggt ;) ja säg bara till när :D

2009-06-17 @ 23:14:11
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0