iiihhhhh jobb! :-D

Tog mig en sovvmorgon idag, sen gick vi till skolan & åt där för sista gången.
Känns lite sorgligt måste jag säga.
Så har vi fixat det sista inför studentmiddagen.

Sen när jag hade vart på Asplunds & handlar ringer dom från donkan & säger att jag har fått jobb!!! :-D
Ni kan ju förstå att jag jublade av glädje! Visst det kanske inte är det roligaste jobbet, MEN det är ett jobb :-D & jag kommer att få träffa folk också, det är ett stort plus för mig som är sällskapssjuk av mig ;-)
Åhh jag blev så glaaaaaad !!!!!!!!!

Hihi, nu måste jag göra mig iordning inför studentmiddagen ikväll.
Fanny hämtar upp mig om ca 50 minuter.
Ingenting kan gå fel nu!
& om 2 dagar tar jag STUDENTEN med nägra av mina bästa brudar!

PUSS PÅ ER!!!!!!!!!!!
/ Julia
  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0