kvällspromenad i solen

Jobbade till 12 idag, sen på eftermiddagen var det introduktion på donkan som gällde. Fem stycken nya är vi som ska börja jobba. Känns helt okej tycker jag & i kassan börjar jag nästa vecka. Ska bli skönt med lite extra pengar som rullar in. Sen har Emma vart här & vi kikade på utlandsresor vilket jag tycker låter super kul! Hoppas bara att vi kommer iväg nu :) Hittade ett billigt & bra förslag som båda två fastnade för.

Funderar på att ta mig en kvällspromenad nu när solen fortfarande lyser :-)
Ska bara ladda över lite ny musik på mobilen sen knallar jag iväg.
& hoppas på en kanon kväll på lördag! Jag är redan taggad nu fast det bara är månndag. Hoppas bara vädret är fint så kommer det säkerligen bli en kanonkväll! ;-)

Ska kila nu.

Puss på er!
/ Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0