mästerkocken

Tog mig först en promenad runt stan, sen när jag väl var hemma vände jag direkt & mötte upp Jossan&Natalie. Så spenderade kvällen tillsammans med dem nu, vi var ute & gick i de sköna vädret. Glömde föresten skriva tidigare idag att det var jag som lagade kvällsmaten här hemma. Grillad flintastek med stekt potatis & sås blev det. Jäklar vad gott det blev ska jag säga er! Tillochmed mamma och August tyckte det var gott! Mästerkock Julia är på gång! ;-)

Nu ska jag sova & imorgon blir det jobb igen. Jag vill också vara ledig när det är fint väder! Hinner knappt se det när jag jobbar till 4 om dagarna. Men ska se till att vara ledig någåra eftermiddagar kanske så hinner man se solen då också.

Godnatt på er
// Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0