shit happens

Hej!

Igår firade vi August vid stugan, där kan jag lova att  vädret stekte. 48grader var det i solen ett tag! Men vi överlevde det ;-) Så på kvällen blev det utgång med en massa töserm vi började hos Fiffi  & vidare mot källarn. Jag hade verkligen en toppenkväll! Runt 4 tror jag att jag kom hem & somnade efter ett tag.

Idag har det varit bakisdag på badet & sen avslutades det med mat på Sicilia idag, riktigt gott var det. Nu ligger jag i sängen&ska sova. Imorgon väntar en ny arbetsvecka & så börjar jag på donken på tisdag. Ska faktist bli kul.

Ska sova nu, godnatt.
/ j ♥


tankarna snurrar omkring just nu.
fick det svaret jag trodde, men kanske inte hade hoppats på.
jaja, shit happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0