slutspurten

Jag måste börja med att klaga som Malin gjorde.
Om ni bara visste vilken tid & engagemang vi har lagt ner på studentmiddagen&slutspurten!
Vi har själva haft sista rycket i skolan & försökt fixat klart allting plus allt annat. Eftersom ingen annan ville hjälpa till så blev vi ganska nåra och vi gjorde allting  vi har kunnat. Vi har försökt gjort det här så det ska bli så bra så möjligt för alla. Men ändå får man höra en massa klagomål. Jag blir bara ledsen, arg & besviken då. Gör det själva säger jag bara om ni nu kan göra det så mycket bättre. Allting serveras inte på silverfat!

Till det positiva då. Började dagen halv 8 hos Elin där det korkades upp. Vasa Army 1 & 2 gick till skolan vid 9 där allting började. Hade en super dag med alla studenter, vi festade, lekte & hade oss :) Vasa Army 1, mitt lag alltså, kom på delad första plats! :-D

Sen har jag umgåts med Jossi & så kilade jag förbi Elin ett tag. Nu ska jag göra mig iordning & käka. Håller på att hungra ihjäl!! Har ätit två korvar idag & svept i mig en massa alkohol, ingen bra kombination det där kanske ;-)
Ska kila upp & se om det är klart snart, annars tar jag tag i det själv. Ikväll ska jag till villa med alla studenter också. Kan bli trevlans det där :-)

/  Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0