STUDENTEN IMORGON!!!

Srudentmiddagen igår blev fantastisk enligt min mening!
Lärarna höll tal, en del elever höll tal, det delades ut blommor, rektorn sjöng, vi dansade, brandalarmet gick, god mat & väldigt bra och trevlig personal! osv.
Kvällen kunde inte bli bättre enligt mig! Ett stort tack till Martin också för utan honom hade vi aldrig kunnat fått det så bra!
Idag vaknade jag vid 9 & vid 10 åkte vi ut mot Gustav & fixade till vagnen vi ska åka i imorgon. Har hunnit med lite allt möjligt idag också. Nu ska jag fixa musiken tills imorgon, åka till mormor & lämna lite saker, handla på konsum & slutligen hem för att slutföra allt jobb här hemma.

Imorgon hoppas jag verkligen att vi slipper regnet. Jag struntar i om solen lyser eller inte, men bara det INTE regnar. Får be en liten kvällsbön till vädergudarna att dom ska vara på vår sida :)

Ska kila upp & hjälpa till nu :-)

& hörrni...
IMORGON TAR VI STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0