trångt i källarn ;-)

En riktigt svettig dag på jobbet idag vill jag lova! Svetten rann bra på både mig & Hannes vill jag lova. Så efter jobbet blev det ett tandläkarbesök & sen tog jag en glass på stan med Jossan, Sofia & Natalie. Passade även på att hälsa på Ida & Noel när jag var på stan. Ikväll har jag varit på golfbanan med mamma. Vi gick tre hål, puttade & gick lite på korthål, mysigt var det :)

Nu kollar vi på Beck, men ska kila ner i källarn alla tre nu. Pappa har bosatt sig i stugan nu när han har semester. Så August & mamma har bosatt sig nere hos mig i källar för det är för varmt för dem där uppe. Så ikväll får vi det trångt & mysigt ;-) 

Imorgon börjar jag på donken också, ska bli spännande.

Godnatt på er
/ Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0