six days left

Hej på er!

Studentfest igår. Förfesten hos Linda var toppen med en massa sköna sp & nv brudar + Jenny! :-D Sen vid 11 gick vi till Hantis & där blev det svart. & med det menar jag helt svart.
Kom hem nångång under natten & somnade.
Vaknade upp imorse & det var tungt vill jag lova. Men tog mig till skolan iallafall & gled runt där ett tag, sen vid 2 kilade jag hem & bäddade ner mig i soffan.

Annars har jag inte gjort någonting idag. Umgåts med både black & white team ikväll ;-)
Men White team har kilat hem nu så vi kollar på tv nu & funderar på vad vi ska klä ut oss till på måndag.

För på måndag klär vi ut oss på skolan & glider runt! ;-)

S T U D E N T E N   O M   6   D A G A R !  : - D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0