vädergubbe, har du verkligen koll på läget?

Jag har inte kommit under täcket än.

Kom på att jag inte hade ätit kvällsmat & vipps när jag kom på det blev jag hungrig, sen fastnade jag framför tvn med familjen. Men snart ska jag krypa ner under mina två täcken. Har inte bestämt mig än för åt vilket håll jag ska ligga åt, men det lutar åt att ha huvudet vid fötterna igen. För vet ni, det funkar. Jag sover så mycket bättre då konstigt nog.

Kollade även vädret ikväll, och fan det ser inte bra ut. Men vi har iallafall en brareservplan här hemma som jag accepterade. Men hur mycket kan man lite på de där vädergubbarna? Jag tycker dom låter väldigt osäkra när dom står där i tv rutan och pratar på. Än har jag inte gett upp. Jag ber till vädergudarna för fullt!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, göra mig en kopp te, se över min outfit en sista gång imorgon, sen blir det sängen!

Vi ses imorgon gott folk,
/ Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0