black shoes

Nu har jag kommit hem från skolan.
Ska snart hämta Klara till träningen, sen ska deet pluggas engelska.

Kollade nyss på balklänningar på internet.
Jag vill hämta min klänning snart!
Fast måste hitta skor & bh först.
Eller så väntar jag till det börjar närma sig.
Men jag är fan sugen på att få hem den nu alltså ;-)
Aja får se hur jag gör.

Ja funderar på att köpa ett par svarta skor som jag vet att jag kan gå i & ha på balen.
Ska ändå inte visa skorna.
Men fan, ja vet inte .
Åhh nu blev det  svårt.
Hittar inga vita skor jag gillar & kan gå bra i.
& lite höga skor vill jag ha så jag blir lite längre.
Nä ja får fundera & höra vad mamma tycker.
Fast jag vet till 99% vad hon kommer svara.
Haha, men fråga kan man ju alltid göra.
Det är ju ändå jag som bestämmer i slutändan.

Kanske ska ta mig iväg nånstans & leta bh & skor imorgon när jag är klar med mitt engelska prov..
Men det visar sig imorgon hur det blir.

Nu ska jag ta mig en åktur i bilen innan ja hämtar Klara, får fortsätta fundera där.

ha en fortsatt bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0