carolin, tant, 19 år :-)

Måndag morgon igen.
Igår kunde jag inte somna.
Vet inte varför för jag kände mig trött, men nä det gick inte att somna.
Sist jag tittade på klockan så var hon strax efter ett.
Så därför resulterade det till att jag tog mig en sovmorgon idag.

Nu sitter jag här för mig själv i bibblan & hoppas på att dom andra ska sluta snart.


Ska passa på att grattulera Carolin här i bloggen!
Hon fyller 19år idag!
Gamla tanten där ;-)
Jag hoppas att du får en jättebra födelsedag!
GRATTIS! :-D


Men nu ska jag leta reda på dom andra. 

Ha en bra måndag ♥



                                      






Kommentarer
Postat av: Carro

taaaaack :D

2009-03-16 @ 14:08:06
URL: http://liinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0