...

Fick höra idag om några som blir mobbade på sin skola.
Och jag tycker det är jätte hemskt.
Varför kan man inte få se ut & klä sig hur man vill?
Och är man inte pinnsmal & har den "såkallade perfekta kroppen" är det nått fel på en då?
Jag förstår inte varför man inte kan acceptera alla som man är?
Jag tycker det är sorgligt.
Sen att endel vuxna runt omkring blundar för det.
Ja det är skandal enligt mig.
För dom här tjejerna är verkligen dom sötaste & gooaste jag vet!
Jag tycker jätte mycket om dom!



Nog med inlägg för idag.
Har blivit en heldel idag.
Vissa med känslor inblandat & vissa utan.

Nu ska jag bädda ner mig & läsa på mer om engelska grammatik.

Puss&godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0