fellini cars

När ja kom till stationen för att hämta mamma&Pia,
ja då skulle dom inte ha skjuts?
Moa var redan där och skulle hämta dom.
Snällt att mamma ringde & sa de.
Isåfall hade jag inte behövt vänta så länge innan ja åkte till Elin.
Så nästa gång hon tjatar i två dagar för att ja ska hämta henne.
Ska jag strunta i de då eller inte?

Aja, är hemma från Elin nu iallafall.
Vi kollade på Robinson & Wallander.
Sen somnade jag och när filmen var slut tog jag bilen och åkte hem.
När jag åkte över stan var det ett antal bilar vid Fellini!
Vad gör alla där?
De fanns inte en ledig kvadratcentimeter
ledig på hela den ytan vid stationen&Fellini.
Har nog inte sett så många bilar ute så här sent tror jag.
Arboga brukar ju som sagt vara en ganska död stad när det inte händer någonting speciellt.
Händer det nått speciellt i Arboga i helgen?
Har jag missat nått?

Hur som helst.
Nu är jag trött.
Så ska kolla lite på American pie som går på tv innan jag somnar.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: natalie

det var däckbrännar-lördag ;) därav alla bilar.

2009-03-24 @ 15:00:19
URL: http://jakerball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0