flummig med ganska så lätt filosofi

Jag började på båda uppgfterna.
Och när det gällde filosofin tog de inte många sekunder innan jag började skriva.
Kanske kommer bli ett ganska lätt ämne de där.
Men flummigt, de är ett som är säkert.

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem från nått möte så jag kan visa henne hur fint det är i huset nu :)
Men hon verkar bli sen, så ja funderar på att gå & lägga mig istället.
Är jätte trött & nacken håller på att ta kål på mig!
Ska prova kläderna jag funderar på att ha på fredag också.
Hittade föresten min biljett tills på fredag!
TUR!

Nä nu ska jag kila ner en våning.
Hinner nog med ett eller två avsnitt av Hem till Midgård också innan jag somnar ;-)

men godnatt på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0