för dåligt med skvaller i bloggen?

Usch känns inte som om jag har gjort nånting idag.
Men har jag det då?
Kanske inte nått nödvändigt som jag borde.
Självdiciplinen är som bortblåst kan jag meddela.

Träffade en rolig prick på stan idag
& hon hade med sig sin lilla gullia bebis :)
Hon tyckte jag skulle skriva mer skvaller i min blogg.
Men vågar man verkligen de här i Arboga?
Och sen har jag ju ingen aning om vilka som läser min blogg heller.
Så de kan ju bli helknasigt då.
Hahah.
Fast nångon om jag skulle ha nått kul,
så skulle ja ju kanske kunna dela med mig lite av det här ;-)
Men det visar sig då.

Skickade föresten iväg ett sms till min baldejt idag
& berättade att ja hade anmält oss till balen nu.
Han är föresten påväg ner till Danmark för att sparka boll en vecka.
Ja fick iallafall ett svar på smset. "Hej, vems nummer är det här?"
Vi bestämde ju ioförsig för några månader sen att vi skulle gå på balen
& vi pratar ganska ofta om de.
Men vem vet, han kanske inte har koll på det ändå? ;-)

Nu ska jag bädda ner mig och sova.
Eller bädda ner mig?
Jag ligger redan nerbäddad fast med kläderna på.
Men nu ska dom av.

godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha Anton! bra smart han är din baldejt ;)

2009-03-02 @ 22:52:08
URL: http://niledron.blogspot.com
Postat av: elin

hahah Anton! bra smart han är din baldejt ;)

2009-03-02 @ 22:54:28
URL: http://niledron.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0