forgotten

Oj har helt glömt bort bloggen & datorn idag.

Eftersom jag var ledig idag tog jag sovmorgon till ca halv 10.
Vid 11 gick jag ut på en promenad som varade i solen i ca 2 timmar.
Som avslutning hälsade jag på Ida&Noel.
Vid 2 blev jag taxi till mormor&morfar.
Vid halv 4 var det träning som gällde.
Och nu har jag skrivit över mina nycklar på Elin.
Så man skulle kunna säga att ledarrollen är över för Julia nu.
Skönt.

Annars har jag bara slappat ikväll.
Nu ligger jag halvdöd i min säng och ska snart sova.
Vet inte vad det är med mig nuförtiden?
Tre kvällar som jag har lagt mig tidigt den här veckan.
Fast jag klagar inte på att sova tidigt  & vakna relativt pigg.

Nog med svammel här.
Jag är trött & ska sova.
Imorgon är det äntligen fredag & jag ska slappa järnet i helgen.

P u s s & g o d n a t t ! : - ) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0