grönsaksdipp

Snälla lilla patetiska människa vem du nu än är som kommer med falska anklagelser, ge dig!!



Ikväll blev det mys med grönsaksdipp här hemma.
Sen kom Patrik förbi och lånade våran skrivare.
Nu ska jag plugga medicin & sen sova.
Blir en tidigt morgon imorgon eftersom ja måste upp vid 7 för att tanka bilen med mamma & sen skjutsa Elvira till dagis.

Måste börja packa också.
Eller ja, skriva en packningslista till en början.
För ska jag på galej på lördag, så måste allting vara klart på fredag.
& jag är riktigt sugen på galej just nu!
Fast det får bli lite lugnt med tanke på den tidiga avresan på lördag.
Jag har ioförsig inte bestämmt mig helt.
Hinner ändra mig många gånger innan det är dags.

Nu måste jag ta tag i medicinen om jag ska komma nån vart.

Godnatt på er :-) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0