lååångt inlägg

Usch vad jag var trött igår.
Somnade mitt under beck filmen så missade slutet
& inte kommer jag ihåg hur det slutar.
Så funderar på att försöka få tag på filmen & kolla på den igen.

Nu sitter jag i skolan iallafall.
Tog mig en sovmorgon imorse & när jag kommer till svenskan så har jag ingen lektion.
Så jag hade kunnat stanna hemma längre.
Börjar inte fören 11.50!!
Men ska ta & läsa boken som jag ska redovisa då.
Somnade igår när jag skulle läsa den & hann inte med allting imorse.

Den här veckan kommer bestå av en massa plugg.
Har spanska prov imorgon & sen ska jag bli klar med engelskan den här veckan. 

Tänk om jag för omväxlingsskull kunde skriva att jag inte hade någonting att plugga på.
Att vi för engångsskull hade en lugn period.

Men nä, varför skulle vi ha den turen med oss?
När vi får en lugn stund då är det väl sista veckan innan studenten.

Nog med klagomål, jag har ju faktist haft sportlov nyss.
Fast pratade me Carro imorse & jag kom på att jag inte har fått sovit ut en enda dag.
Sov som längs till 8!
Är det lov då?


Nu kom Madde!
Äntligen någon jag känner!
Ska prata skit med henne nu :-)


ha en bra måndag
puss!

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag somnade också under beck filmen, haha!!

2009-03-02 @ 16:19:05
URL: http://paaintitblack.blogg.se/
Postat av: Emma N

hahaha, då är vi 3 om den saken (Y)

2009-03-02 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0