louvren klar

Äntligen är jag klar med mitt arbete om Louvren.
Och det ska inte vara klart förens vi åker till Paris vilket är om 3 veckor.
Så ja, nu borde vi ju kunna skippa dom lektionerna fram dit.
Och när vi kommer hem från Paris så är kursen slut.
Fast jag har två inlämningsuppgifter som jag måste göra sen är jag klar med allting inom den kursen.

Snart ska jag gå & lyssna på rockkonserten i aulan & efter det ska jag ha psykologi.

Idag blir det träning & lite plugg.

Men nu ska jag kila, får skriva mer sen.

tjing. ♥

Kommentarer
Postat av: madde

vad säger du? nu river vi av halva meningen!



;)

2009-03-12 @ 20:03:54
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0