Louvren

Sitter på europakunskapen & ska skriva om Louvren inför Paris resan.
Sen ska jag göra ett prov.
usch...

Satt och pratade om framtiden med Malut idag.
Börjar känna ångest & panik över den.
Inget jobb = inga pengar i höst.
Vad fan ska jag göra?
Ta mitt pick&pack & fly landet?
Nä tyvärr de kostar ju pengar..
Dags att lämna Arboga kanske efter skolan?
Jaja det visar sig väl sen vad som händer.

Den här dagen kommer iallafall bestå av en massa plugg plugg plugg & åter plugg.


Nu ska jag börja jobba så jag kommer någon vart.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

duuuuu, vet du? :D nu är skorna mina ;) du vet de vi pratade om ,hehe

2009-03-09 @ 13:58:56
URL: http://liinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0