no shoes

Skorna var slut :-(
Får fortsätta spana in Carros skor, vilket fungerade bra i fredags ;-)

Kikade runt i lite affärer medans jag ändå var där
& lyckades bli förälskad i en blommig klänning på vila :)
Tänk om man hade ett jobb så man kunde tjäna lite pengar.
Då skulle klänningen vara min nu.

Efter Tuna Park tog jag en sväng förbi Solvik
& hälsade på Johnny, Sara & Hugo :)
Alldeles för sällan man ser dom :/
Blev bjuden på mat & sen stannade ja en stund & pratade :-)
Hugge är så söt så :-)

Nu ligger jag i min säng och kollar på Disney channel.
Ska kila upp en stund&kolla läget där.
Sen ska jag plugga lite innan jag somnar också.
booooring!

Hörs senare.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0