nöjd julia :-)

Hudvårds & make up kvällen blev jättebra :-)
Carro kom vid 5 & plockade fram allting och vid 6 kom dom andra.
Allting gick jättebra & hon visade en massa bra produkter som finns som man inte tänker på!
Jag är supernöjd med kvällen och Carro var jätteduktig!
Kommer med all sannorlikhet ha flera såna här kvällar.
Tack Carro :-)

Nu ligger jag och halvsover i sängen.
Ska snart bädda i nya lakan & sen slå på en film.
Hoppas jag somnar tidigt så jag kan få sova ut.
Vet inte om jag har spanska imorgon?
Vet du Maddis?

Men tror ja skippar skolan ändå, k'änns inte så nödvändigt att gå dit för en lektion på morgonen.

Nu ska ja bädda i lakanen & välja film.
Tror jag tar Livet från den ljusa sidan eftersom jag ska de den inför ett psykologiarbete.

Godnatt :-) ♥


Kommentarer
Postat av: madde

Vad snäll du är jullan :) Du med!



Jag sket i spanskan. Men jag traskar dit till 12 för då har jag genomgång på matten :)

2009-03-19 @ 09:21:26
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/
Postat av: caroline

Va söt du är! Tack själv! :D

kramar carro :)

2009-03-22 @ 15:01:38
URL: http://carrohaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0