städ dag

Hej bloggen!

Pallrade mig iväg till skolan imorse iallafall.
Men när jag kom dit fick jag veta att jag hade sovmorgon till 11, kul!
Umgicks med Malin&Johanna & sen så lyssnade på på näe Jaana skulle informera om högskolan.
Ja mer än så säger jag inte om den saken.
Tog mig igenom hela skoldagen sen vid 4 gasade jag & Emma iväg till Örebro.
Emma hittade troligtvis en balklänning :)
Sen kikade vi runt i affärer, avslutade med en glass på donken & sen for vi hem.

Men innan ja åkte iväg till Örebro dammsög jag hela huset
& nu när jag kom hem avslutade jag med mitt rum & städade båda badrummen.
Duktigt gjort av mig.

Nu ska jag kika på en filosofi uppgift & sen psykologin.
Funderar på sängen tidigt ikväll, så tänkter inte lägga ner sån energi på skolarbetena ikväll.
Men jag har varit duktig på annat håll idag.

Kollade nyss vädret föresten.
På lördag ska det bli 16 grader & sol i Paris!
Tänk då vad det kommer vara närv i åker dit! :-D
Jag längtar!


Nu ska jag leta rätt på uppgifterna.

p u s s ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0