studentfest nr 2

Bev inget bloggande idag, eller ja igår.
Hsde fullt upp med skolan, jobb, fix osv.

Förfesten styrde Fanna bannny, sen bar de av vidare mot källarn! Helt okej kväll.
Men en dj som inte hade studentsången?!?
På en studentfest?
Inte helt okej.

Nu ska jag sova & drömma fiint om alla patetiska misslyckade människor som finns på felini!
HAHAHAHAHAHA!
snälla, ta åt dig!
Jag hoppas du fick till det din misslyckade människa :-)

Nog med elakheter.
Nu blickar vi framåt! en vecka eller så kanske? ;-)
Haha patetiskt misslyckad!


Godnatt.



(vågar inte nämna namn ettersom ja inte vet vilka som läser)

Kommentarer
Postat av: madde

jag läser och mig nämner du namn till på måndag! :D

2009-03-14 @ 08:46:23
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0