3 1 d a g a r k v a r !

Hallå!

Ganska så slapp dag i skolan idag, skönt det.
Hade studentmiddags möte igen, & det går framåt nu känns det som :)
Hoppas alla vill komma nu bara!

Sen åkte jag till Västerås med Maddisen :-)
Hon provade sin balklänning igen, men får åka tillbaka på måndag & hämta den.

Nu sitter jag & väntar på att mamma ska ringa så vi kan kila ut på stan & kolla på någonting som jag kan önska mig i studentpresent. Måste kolla ut någonting, för jag har ingen aning om vad jag ska önska mig & har redan fåttt tusen frågor om vad jag önskar mig.

Ikväll blir det ekonomiplugg för hela slanten.

Ha en bra tisdag! ♥


3 1  d a g a r  k v a r ! : - D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0