balen!

Förlåt, jag har inte haft tid att skriva här.

Igår började dagen hos frisören, Cissi fixade mitt hår som blev kanonfint! :)
Sen sminkning av Carro hos Johanna & slutligen när vi var färdiga bar det iväg ner till Jossan för lite mingel där innan vi åkte vidare till kyrkparken! :)
Fotades där en bra stund, sen åkte vi in till Sundbyholm.
Jag hade en kanonkväll med en massa studenter! :-D
Skulle gärna spola tillbaka tiden, för det gick alldeles för fort.

Idag har jag inte gjort någonting förutom att kolla på Värhulta-Medåker. Värhulta vann med 3-0, bra gjort. Sen har jag bara slappat hela dagen lång. Nu ligger jag i sängen & ska sova. Borde igentligen plugga, men jag har ingen ork nu. Så ska sova ut och plugga stenhårt imorgon!

Bilder från balen lägger jag upp imorgon.
Hoppas alla hade en lika bra kväll som mig!
Tack för den :-)

Godnatt&sov så gott :) ♥




Kommentarer
Postat av: Amanda S

Vad fin du var Julia! Färgen passade dig jättebra! Kramar

2009-05-25 @ 22:10:54
Postat av: natalie

du var så sjuuukt fin :)

2009-05-26 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0