min hektiska dag i bilen

Efter att ha flängt fram & tillbaka med bilen, från  stugan, hem, aspis, värhulta till köping & tillbaka till värhulta, ut mot golfbanan, hem & till konsum & slutligen hem igen så kunde jag slappna av inför kvällen :)
Hanna&Elin kom hit & hjälpte mig att fixa iordning innan alla kom hit, tack för det :)
Sen ikväll har vi grillat, druckit, spelat spel & haft det trevligt här hemma.
Nu är jag förskyld, nykter & har ont i halsen, så ska ta & sova nu.
Imorgon blir det en massa plugg.
Kan förhoppningsvid göra klart några filosofiuppgifter sen plugga spanska.

Men nu ska jag sova.
Tack för ikväll :-)

Puss&godnatt :-) ♥


Kommentarer
Postat av: sara

tack för igår :)

2009-05-17 @ 09:57:55
URL: http://paaintitblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0