toppen helg!

Hej!

Jag lyser solen för fullt vill jag lova.
Själv så har jag sovit bort inprincip hela förmiddagen, klev  nämnligen upp ur sängen för en halvtimme sen.
Nu ska jag koka ris tills familjen kommer hem, snäll som jag är.

Igår har jag en toppendag!
Började med att Elin, Jossan&jag åkte in till Köping för att kolla på åracet.
Vilket var helt okej, men det skulle aldrig falla mig in att bada i de där vattnet ;-)
Sen åkte jag vidare till moster på kalas där jag stannade i drygt en timme.
Så vidare hem för en snabbfix & vidare till Natalie där jag korkade upp med ett skönt gäng! :)
Åkte in till Köping vid 10.
Där åkte vi några karuseller & gick sen vidare in i öltältet.
Kom hem vid 2 sen somnade jag vid 5.
Då var det en trött Julia som la sig i sängen & somnade gott.

Men nu ska jag fixa klart maten.

Ha en supersöndag i solen!
Ikväll blir det bus! ;-)
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0