valborg

Oj nu var det länge sen jag skrev!

Igår var det valborg & jag hade en lektion på eftermiddagen.
Så förmiddagen ägnade jag åt att städa rummet.
Sen efter svenskan uträttade jag ärenden på stan & skyndande hem för att ducha & byta om.
Sen skjutsade jag mormor&morfaras kompisar hem till dem.
Så vid 5 bar det iväg till Johanna på sminkparty först.
Där fick vi sminka oss med Carros hjälp. :)
En timme senare åkte vi ner till Emma som skulle firas.
Där blev det god mat & god dricka, en massa sång & härjande! ;-)
Vid 11 gick vi mot Källarn.
Kvällen var toppen! :)
Lite mycket känslor mot slutet, men men.
Kom hem runt 3 & somnade senare.

Idag har jag spenderat kvällen med Emma, Elin&Jenny.
Vi hämtade mat på Sicilia & sen har vi bara myst&pratat.

Nu ligger jag i sängen & är jätte trött.
Så det får blir ett Oc avsnitt & sen sova.

Hoppas alla hade en bra valborg! :)
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0