valsen

Tisdag&inte måndag.

Vaknade upp & trodde det var måndag.
Men det visade sig att det var tisdag, så jag kunde sova lite till eftersom vi har sovmorgon.
Till och med mamma kom ihåg det, annars brukar hon komma ner & väcka mig ändå.

Valsträning var nog det vettigaste jag hade på mitt schema idag.
Vilken taktkänsla jag&Anton har ;-)
Det kommer nog gå fint sen ;p
Hade även möte inför studentmiddagen också.
Vilket jag tror kommer bli jättebra!

Så har jag beslutat mig för att hoppa av psykologin också.
Så fixade med det.
Känns lika bra, för jag hinner verkligen inte med allting längre.
& poäng har jag så jag klarar mig ändå.

Nu ska jag bränna en skiva & sen plugga spanska!
Ikväll blir det sminkpartaj hos Jenny!. :)

Ha en fortsatt bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0