weekend

Hej,hallå!

Nu var det länge sen jag kom med ett inlägg här.
Men fredagen började med dricka hos Hanna, sen vid 11 åkte vi till Ågården.
En helbra kväll enligt mig! :)

På lördagen vaknade en bakfull Julia upp vid 10.
Sen vilade jag hemma tills halv 1, då hämtade jag upp Emma & vi åkte till Vasahallen.
Där befann sig alla andra handbollsmänniskor.
Vi åkte upp till Stockholm, globen & kollade på sm finalerna.
Trots att jag var bakfull & hade huvudvärk ända tills jag la mig i sängen när jag kom hem så var dagen bra :)

Idag tog jag Elin&Emma bilen till Marieberg.
Jag kom hem med två tröjor & lösnaglar.

Sen kom jag på den idén att jag ville leta efter älgar igen.
Sagt & gjort.
Med mig fick jag Hanna, Jossan&Natalie.
Vi tog bilen ut i skogarna, men vi såg bara 3 harar & fåglar....
Älgarna måste gömma sig för mig.

Sen har jag bara slappat med familjen framför tv:n.
& nu ligger jag i min säng & ska sova.

Hoppas alla har haft en bra helg!
Puss & Godnatt (: ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0