jävla parkerings hitler

Slappfisa, eller vad var det Gunvald i Beckfilmerna kallade parkeringsvakter? Vafan ska dom lappa min bil för? Bra jävla irriterande. Har stått där flera gånger & andra bilar också. Men har dom fått böter? Svar nej! Jävla idioter. Fan vad irriterad jag är nu! Hoppas fan att jag får bra lön. Men visst ja, de är ju två veckor kvar innan den kommer. Dom får fan vänta med mina pengar tills jag fått lönen, bara att gilla läget för dom!

Nä nu är det en bitter Julia som sitter & skriver här, ska snart börja jobba igen. När jag har slutat ska jag till Örebro med Hanna & ikväll ska vi kolla handboll.

Nä nu ska jag fortsätta min dåliga dag.
Tack för de din jävla parkerings hitler, hoppas du njuter av att ha förstört min dag & säkert någon annans också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0