kalas&jobb igen.

Hej där!

Igår blev det jobb & jag var hemma vid halv 12 ungefär, men inte kunde jag somna då heller. Så kollade lite på tv sen somnade jag. Tanken var att sova länge idag så jag ska orka med att jobba ikväll. Men ack så fel jag hade. Emma min kära vän väckte mig vid 8 & frågade om jag skulle med ut & gå. Vid 9 tog jag mig ork att svara så vi tog en promenad i en timme :) Nu har jag nyss vart på stan & köpt present till Elmer som fyller 2 år idag! Ska snart dit & fira honom. Sen blir det jobb mellan 16-30-00.30. Bara hålla tummarna att jag orkar hela tiden. Imorgon blir det möte kl.10 på andra jobbet, så får vi sse hur pigg jag är om jag orkar jobba nått där sen också.


Men nu måste jag göra mig klar, ska hämta mormor&morfar snart.


Ha en fortsatt bra dag.
Puss
j ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0