Facerape!

Bara för att Natalie&Linda har lekt med min facebook hela kvällen och b.la länkat till bloggen ska jag väl ta och knåpa ihop ett inlägg. Det var sjukt länge sen jag skrev här och frågan är ju om jag ens ska ha kvar bloggen och varför jag ens har kvar den? Men nu är det som de är iallafall!

Men innerst inne tycker jag nog om mina vänner fast dom har rapat mig hela kvällen och gömt min älskade ninis igen! gav dom faktist två presenter. Kan se de som en för tidig julklapp.

Nej de här har jag inte tid med, måste sova eftersom jag ska på massage imorgon. Ska även sshoppa på stan med min goa mormor & gynna arboga biograf på kvällen med lite galna vänner.

Nej nog med svammel vet inte om bloggen är nått för mig.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0